Sista april blev lyckat, sen lite mer party i helgen



Som sagt skulle jag va nykter på sista april, det sket sig totalt och det slutade i fylla. Malin o Foffe kom o hämtade mig i torsdags eftermiddag. Då åkte vi till ockelbo och partade hos jekkan i hennes typ tomma lägenhet :P Sen drog vi till Åkesson på fest, de va skitmkt folk där. Vet inte hur länge vi blev kvar, sen drog vi hem till Jekkan igen med lite folk och fortsatte. De blev en rätt lyckad kväll endå, efterfesten va klart roligast ;)

I fredags va det sjuukt skönt väder, strålande sol o allmännt underbart. Vi satt i solen på gräsmattan utanför jekkan från typ kl 11 på förmiddagen, till kl 9 på kvällen. Och med min albinohud kan du ju gissa hur röd jag blev! På kvällen tänkte jag åka hem, men jag stannade ist med jekkan åsså grillade vi lite o hade picknick ute på gräset. Haha hennes grannar måste tro att vi är ett nyinflyttat lebbpar, asg.

I lördags skulle jag oxå vara nykter. Men då ringde madde och ville att ja skulle komma o dricka öl med hon o några till. Jaja what ever tänkte jag. Så vi satt först några st hos henne, drack öl, spelade mario cart, körde ölspel som madde blev kalas på :P Sen drog vi på eight ball och fortsatte. Jag o Adde spelade black jack, men de gick åt helvete. Jag brukar ju ha tur, ibland iaf. När eight ball stängde drog vi hem till madde o efterfestade lite me Adde o Niklas. Blev apfull, iaf jag. Spelade mario cart men det gick åt helvete för allihopa. Sen drog vi igång karaoken så väggarna gungade ;)

Idag har jag inte gjort så mkt. Städat lite grann o så. Nu måste jag göra rent i akvariet. Sen kanske dra på systemet för Jimmy ringde o frågade om jag o Madde ville komma dit o dricka bira. Well well få se hur de blir

Love

.:Nypan:.


Jekkan, Mallan o Foffe på bra humör ;)



Fråga mig inte va jag håller på med...



Foffe o Danne.. Vettefan va för demon foffe hade i sig den kvällen, hahah



Kameran är söndersupen och tyvärr blev det rätt många suddiga bilder =/




Hah WTF...









Kommentarer
Postat av: Sandra

men asså.. vart bor JEssica nu? ;p

2009-05-04 @ 17:58:19
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0