Söp sönder mobilen igår =/



Igår kväll åkte Jag o Madde in till gävle hem till Andreas på inflyttningsfest. Han har köpt en asfräsh lägenhet, soo nice. Grillade lite, drack och hade trevligt. Lyckades lura ut Niklas oxå, de va ett tag sen man träffa han =) Senare drog vi in till stan för vi skulle på crusingen. Vi mötte upp Jimmy där, men vi kom aldrig så långt som till bilarna eftersom dom har flyttat själva crusingen lite pga ombygge eller va det var. Vi va bara på stan ett tag, sen tog vi svarttaxi hem till Jimmy och efterfesta lite där. Orkade inte ta oss hem så vi slagga över.

Imorse när vi vaknar frågar säger Jimmy "Öö det är inte vatten i dendär muggen va". Vafan menar han tänkte jag. Kollar dit, och ser min telefon ligga i muggen FULL med vatten! GAH! Den hade legat där hela natten o morron, fuck. Jag måste ha lyckats pricka muggen när jag la ifrån mig mobilen inatt..Eller trodde jag att den va en drinkpinne?? Kukhelvete om simkortet är paj oxå, isåfall skulle alla kontakter försvunnit igen. Lånade en mobil o satte i kortet, tack och lov va det inge fel på det! Så nu har jag lånat morsans gamla mobil. Båda displayerna på min badsugna mobil är full med vatten. En fråga, hur fan lyckas man? De va ju inte länge sen min andra mobil blev stulen, och nu lyckas jag ge denhär en jävla simtur. What ever nu måste ja köpa en ny iaf, inte för att det är nå fel me morsans gamla men med min otur så kommer väl nått hända med denhär snart och då blir hon väl inte så glad.

Jag och Madde ska iaf bli kriminella. Vårat liv suger endå så pass mkt så det spelar ingen roll. Jag sa det idag, kan väl va kul att hamna i fängelse. Prova nya saker, kan ju va kul erfarenhet.

Nu ikväll va vi över till Jimmy igen. Spelade bingolotto, sen kikade vi på två filmer. Kom nyss hem därifrån. Jag va ett jävla nr från att vinna 25000 kr!!! Jag skulle ha nr 10, så kom nr 11, fuck. Lite cash skulle ju inte sitta helt fel faktiskt! Madde ville vinna en ny bil eftersom hennes är rätt paj lite här och där, så kan det gå, hahahah! Vart tog vägen vägen baby?! ;)

.:Nypan:.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0