tallulah


Nyss kommit hem från Malin. De blidde jag, Malin, Helena o Madde ikväll. Mallan bjöd på mat, kycklingpaj :) Sen kollade vi på två filmer och käka sjukt mkt popcorn, salta pinnar o godis, hah. Fettokväll -ångest- De va skoj att träffa dom, de blir ju inte allt för ofta konstigt nog. Men det ska de blir ändring på :) Alltså inte allt för ofta man träffar Malin o Helena, Madde är ju som min siamesiska tvilling ;P 

Mitt alarm på telefon står på 06:47 imorron bitti :S Tänkte faktiskt gå till skolan på lektionen som börjar 8 (har aldrig gått en fredag förut för det har varit för tidigt, heh). Sen efter lektionen ska jag ha prov, gah! Efter skolan ska jag dra till gymmet med Madde. Få se vad jag kan köra för nått, jag har ju träningsvärk i typ alla delar, suck. Hoppas det är bättre tills imorron.

.:Nypan:.


 







nu orkar jag inge mer....





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0