Till Malin i valbo o ha lite tjejmys ikväll



Aj aj aj vilken träningsvärk jag har idag i tricepsen och benen, gör så jävla ont, kan knappt sminka mig för jag får inte upp armarna till fejjan, hah. Gick upp kl 10 imorse, kl 11 kom Madde så drog vi till badhuset o simmade i en timme. Efter det gick ja hem o pluggade lite genetik, det är det sista provet i hela kursen, yeeey! Nu ska jag fixa iordning mig innan Madde kommer igen, vi ska åka till Malin i valbo. Käka lite gott o sen kika på film eller så. Helena skulle oxå komma, sweet! :)

Jag är helt pank, har 24 spänn på kontot! Har varit så i typ en vecka nu =/  Brukar få pengar den 18 typ, men jag har inte fått nå än =/ Jag skulle behöva köpa foundation, kajal, p-piller mm. Skulle behöva börja käka på ny karta typ igår men men nu är det som det är. Har helt slut på massor av grejjer, men de går ju inte att köpa så länge jag inte har nå money :S Det är bara att gilla läget och rätta sig efter det, hah. Första gången jag är pank, känns jävligt konstigt. 

.:Nypan:.
 


 
Under bara minnen ;) Völund smed - Kämpa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0