Tog 3 dagar att skruva ihop detta lilla databord



Jaaa, det låter helt stört, jag vet! I 3 dagar har jag o madde suttit och sett ut som fågelbon och försökt bygga ihop dethär lilla databordet utan bruksanvisning. Det va helt stört svårt, de fanns ingenting som var logiskt. Vi har testat allt och inget funka, vi fatta nada! Nu ikväll gjorde vi sista rycket, men vi lära ringa till linda (hon som hade databordet innan) tillslut och fråga hur i helvete man skulle göra. Tillslut fick vi ihop skiten, o fyfan va vi skratta när vi såg hur jävla enkelt det egentligen var (med lite hjälp). Men alltså vi höll på bli cp innan, det gick bara inte. Madde försökte själv idag innan jag kom oxå, hon va påväg att slänga ut alltihopa genom ballkongen.

Nu är det iaf ihopmonterat och står på plats med datorn på, än så länge har de inte brakat :P Nu ska jag kika på ett avsnitt av färjan, så skönt att alla avsnitt ligger uppe på nätet så kan man kolla när man vill. Den 25:e drar vi iväg ett gäng på kryssning, ska bli så jävla skoj :P

Love!

.:Nypan:.



Jaaa jag vet att det inte ser nå svårt ut, men det va det!!! Hahah





Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag tyckte det såg svårt ut. Skulle nog inte kunna klara av att bygga det utan beskrivning...Men bordet var ju väldigt snyggt när det blev klart:)

2009-05-15 @ 17:55:27
URL: http://malinodessi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0