Varit lat så jag fick plugga massor idag =/



Idag har jag inte gjort så supermk. Vaknade kl 13:30 av att telefonen ringde, gah snacka om att jag blev chockad av att vakna så jävla sent =/ Kröppa mi lära väl återhämta sig efter helgens bravader :P Gick upp, gjorde iordning mig. Sen drog jag upp på stan med Madde. Vi lära båda på arbetsförmedlingen så vi fixade det, sen gjorde vi lite mer ärenden. Efter det va fixat så åkte vi hem till henne och städade bilen både in och utvändigt. Det behövdes verkligen efter det vi va med om i helgen, hahah fyfan. Lite grejjer har gått sönder på den oxå, bland annat låter den så jävla fult nu när man åker, det är hål nånstans i nått under bilfan. Vi bara skrattar åt hur den låter när vi åker i den, samtidigt som vi skäms över att behöva glida omkring i den när den låter så, haha.

Sen hämtade vi hundarna och gick pensionärsstigen, det tog ca 1 timme o 10 min. Kom hem runt halv 9, sen dess har jag pluggat. Så ungefär 4-5 timmar har jag legat med kukboken naturkunskap b. Har inte pluggat ett skit på två veckor, har varit lat och har haft så mkt annat för mig, så nu va jag verkligen tvungen att ta tag i skiten. Såg även att vi har prov imorron, men jag tänker inte gå dit med tanke på att jag inte pluggat nått på det kapitlet förräns idag. Ska försöka plugga in allt tills på torsdag så kanske jag kan gå då ist. Har även tre arbeten som ska göras. Måste ta tag i dom snart med så det inte blir i sista sekunden som det brukar bli =/

Jag är sjukt skoltrött trots att jag bara har ett ämne två lektioner i veckan, och av dom så går jag aldrig på fredagar för den börjar kl 8 på morron och då soover jag hellre, så jag har alltså bara en skoldag på två timmar i veckan. Jag är som sagt redan skoltrött, och jag har tre fucking år framför mig, gah!


.:Nypan:.


Wilmis älskar vatten och passade på att ta sig ett litet dopp idag efter våran promenad längs pensionärsstigen. Hihi sötnos :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0