Vart på jobb fest i gävle vid havet


 
Imorse drog jag o madde till gymmet, tränade ben idag. Nu känner jag att träningsvärken smyger sig på, aj aj. Har ont som fan i armarna och typ "bröstet" sen efter träningen igår, då körde vi armar. Imorron kl 11 ska vi gå och simma :)

Nu ikväll så följde jag med morsan till Gävle. Hennes jobb hade typ firmafest ute vid havet, hur fint som helst. Hade en riktigt trevlig kväll med god mat (trerätters), massa härlig dryck och trevligt sällskap. Va 27 st sammanlagt tror jag. Morsan va nykter o körde så jag drack allt det som bjöds på, hah. Det va både champange, vin, likör, drinkar o grejjer ;) Till maten va det vin, så fort man hade druckit lite grann så kom kyparn och fyllde på :P Jag drack o drack och aldrig va glaset tomt, underbart! :D Vinet va asgott, tog namnet på det. Champangen va så jäävla god, höll på smälla av. Men den våga jag inte fråga om namnet på :/  Lägger in lite bilder längre ner så får ni se lite från kvällen :)

Jag vill bo vid havet, helt jävla sjukt va fint det är. Kändes som i en dröm. Nån som är rik och kan köpa mig en strandvilla? Ge miiiiig!

.:Nypan:.



Vid havet där resturangen låg. Asfint!



Såå fint!



Förrätt: Citronmarinerade
räkor på chevretoast


Varmrätt: Laxinbakad rödtunga,
dillstekta grönsaker
och pressad potatis


Efterrätt: Nån blåbärs...Kommer
inte ihåg namnet, grädde,
maräng o lite annat gott :P



Kaffe o konjak efter maten.
Jag valde likören cointreu(stavning?)



Morsan valde glass
och chokladsås till efterrätt,
ser ju apgott ut!



Min kära mor och jag.
Jag inte den vackraste på
bilden men de bjuder ja på ;)


Klicka på bilderna så blir dom större









Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va trevligt det såg ut! :) Tagga till måndag tjejen! Festis på lördag med dårå, läängtar! ;D

2009-05-21 @ 08:32:55
Postat av: Sandra

Fan va trevligt det såg ut! :) Tagga till måndag tjejen! Festis på lördag med dårå, läängtar! ;D

2009-05-21 @ 08:33:25
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0