Vart tog vägen vägen, vi är ute på en åker och åker!



Igår kom jekkan och lämnade Raja kl halv 10, jag va hundvakt några timmar för hon skulle på möte. Sen kom Madde och Isa, så hämtade jag Wilma. en gick vi ut och gick i nästan två timmar, gah. Men det va soligt och skönt väder så det va kanon förutom ömma fötter. Sen när jag kom hem fixade jag mig, sen kom madde åsså drog vi till dalarna.. Körde lite vilse efter skogsvägarna och lära stanna vid ett hus och fråga vartfan vi va nån stans, och hur vi skulle ta oss till stället vi skulle till, haha. Men vi va iaf på den vägen vi trodde, så vi kom fram till stället efter en stund =) Men det blev en ganska lång omväg pga våran felkörning, haha..

Vi åkte först till fäggeby eller va det hette, sen åkte vi o förfesta till pingo
så jävla fult namn :P Sen drog vi till hedemora och gick på en pub. Sen tänker jag censurera allt från det för det får du inte veta. Helt plötsligt efter många om och men va vi i Sandviken och fortsatte parta med jimmy, adde och john. Men jag säger bara, VART TOG VÄGEN VÄGEN, VI ÄR UTE PÅ EN ÅKER OCH ÅKER!! Hahaha...

Nu ska jag in i duschen, sen styla mig för fest igen. Ska in till Gävle, först till andreas på party, sen blir det crusing i city. Sandra ville ha med mig på krogen, men ja vettefan om ja pallar. Jag tror vi skulle möta upp adde och jimmy sen, med dom har man aldrig tråkigt :P



.:Nypan:.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0