Badrumsmöbler



Har precis klickat iväg en beställning på lite grejjer till badrummet. Tänkte beställa det för ett tag sen men avvaktade, och idag när jag va in o kikade så va de rabatt på grejjerna. Så ist för att bara köpa ett skåp som jag hade tänkt så fick jag massa mer grejjer till samma pris ;P perfect


Egentligen ville jag ha svarta möbler i badrummet men de finns ju ingenstans typ, har letat överallt. Så de fick bli färgen grafitgrå men de blir nog lika bra det.

Här kommer lite bilder på vad som kommer pryda vårat badrum i januari när vi flyttar.

.:Nyp:.










Andra bilden; Ett skåp som ska stå under handfatet, men jag tror inte det får plats. Det ska ist stå under fönstret. Över "hålet" kan man ställa nånting ist så syns det ju inte ;P

Alltihopa gick på runt 1300kr, jag fick 1600 kr i rabatt! Det kallar jag nice price! :D




Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: ja men asså det tycker jag låter konstigt :S att du ska behöva genomlida det "själv" så att säga. Åk till akuten och be om en koll?? för det kanske går att "rädda" eller det kanske inte ens är så som du tror`? åh vad jag vill hjälpa dig gumman :(

2009-11-25 @ 20:13:27
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0