Easy



Har tagit de lugnt heeeela dagen & kvällen. Har bara varit utanför dörren en enda gång, åkte med jimmy o lämnade pengar till en snubbe sen svängde vi in på affären o köpte lite chiliostbågar, daimchokladkaka & coca cola. Har inte ätit direkt mkt själv, har haft ett lätt illamående typ hela dagen så jag är inte sugen på nånting konstigt nog. Nu har de blitt mer tilltagande, hoppas jag kan somna rätt fort inatt trots det =/

Nu ska jag iväg med jimmy o kolla vart miroi/lernia ligger(ska dit genom arbetsförmedlingen). Ska nämligen dit på möte imorron bitti kl 9! Gah. Letar hellre efter det nu ikväll än imorron bitti.

Sen ska jag ringa ett viktigt samtal oxå :D :D <3

.:Nyp:.



happy :)




Kommentarer
Postat av: Jessica

ja, men de är normalt, jag trodde att jag skulle få mens hela tiden pga av rejäla mensvärken, men de är fullt normalt, kom alrig någon. och man kan ha lite blodblandat, helelr ingen fara. En kompis till mig hade konstig mens i 2 månader, gjorde gravtest, ska ha i juni :) hon hade mens, lite mindre än vanligt bara, fast hon var med barn. men be om en kontroll ändå, så att DU slappnar av och är lugn!!!

2009-11-22 @ 23:05:06
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0