Fars dag



Yes idag är det fars dag. Jag ska strax åka hem o gratta pappa. Farmor, farfar o wilma kommer oxå, skoj skoj. Lägenheten med öppen spis fick vi inte :( Vi va först av alla att kolla på den och allt lät så bra, dom undrade när vi kunde flytta in o bla bla bla. Dom skulle höra av sig i början på förra veckan men vi hörde ingenting så vi ringde på torsdagen. Då sa dom att den gått till nån annan, idioter! Nu i veckan ska vi kolla på två lägenheter på bruket. Det är två st 2:or och vi står dom nr 1 på den ena och som nr 3 på den andra. Vi får kika o se om det är nått att ha. Det gäller att tro på framtiden som jimmys mamma sa. Vill man något måste man tro och hoppas och sträva efter det för då kommer det inträffa. Och jag tror faktiskt det är sant som hon säger. Hon har många kloka ord, det försöker jag intala jimmy också men det är inte alltid så lätt :) Jag VET att jag kommer fixa skolan som börjar i vår och är i tre år, även fast jag är skoltrött så vet jag att jag kommer fixa det och få ett bra jobb sen. Och jag VET att vi kommer få en lägenhet snart och möblera upp den med nya fina möbler. Jag VET oxå att det kommer ordna sig med pengar. Vi har det väldigt jobbigt just nu med pengar men det kommer ordna sig. Och jag vet allt dedär för jag tror på framtiden.

Nu ska jag åka hem. Bye byee

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0