Good day



Vilken underbar dag, första dagen på länge jag kan njuta av tillvaron. Har fått riktigt fint på rummet, har precis tänt lite ljus, mys mys. Jimmy står i köket o lagar mat till oss & min familj. Älgkött, potatisklyftor, beasås & sallad, mums mums. Till efterrätt blir det kladdkaka, hallon & grädde ;P

Vi va iväg o kikade på sängar. Hittade två st, båda va skön så jag vet inte vilken som va bäst. Det va rabatt på dom. Ena kosta typ 4500kr och den andra 5500kr. De va typ två tusen rabatt på båda två, nice nice. Vi ska köpa två st 90-sängar och en 180 bäddmadrass(priset va för alla tre madrasserna), så sängen kommer att bli en 180 dubbelsäng. De kommer passa finfint i sängramen som vi ska köpa. Vi tänkte kolla på ikea först innan vi bestämmer oss, dom har ju rätt sköna sängar där oxå. Innan söndag måste vi bestämma om vi ska köpa dom vi kollade på idag, för sen höjer dom priset igen.

Jag håller fortfarande på o tvättar. Tredje maskinen nu, ska snart jag stoppa i den fjärde o sista. Fick ett av paketen idag jag som beställde förra veckan så vi va iväg till konsum och hämtade det. Duschdrapperiet, 8 handdukar & fjärilarna kom idag. De va mycket snyggare och bättre än jag förväntat mig så jag blev extra glad :) Handdukarna va superskön, wihoo. Nu väntar jag på dom andra grejjerna, badrumsmöblerna o lite annat som jag oxå har beställt, får se när det dyker upp.

.:Nyp:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0