Håller tummarna



Just nu ligger jag och håller tummarna att allt blir bra. Det är fortfarande väldigt ovisst. Får avvakta tills imorron, då ska jag ringa "dedär" stället igen. Men det känns som det är påväg att vända till det bra nu, jag hoppas hoppas hoppas!!!

Har legat i sängen heeela dagen idag, från när jag vaknade runt kl 7 imorse eller va klockan va. Har bara tagit mig en dusch. Ska snart volyma håret med volyme mastern. Inge smink eller nå annat blir det idag. Bara ligga i sängen med myskläder och försöka driva tiden tills jag får glädjebesked/resultat (eller sorgliga besked/resultat)  =/ Fan vad jag hatar dethär. Suck.




har redan ställt in mig på det värsta och varit ledsen över det så nu kan det inte bli så mkt värre, bara bättre :)





Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: ja kul om man kunde lugna lite iaf.. men tycker det är konstigt om de ska vara missfall utan smärta om du förstr vad jag menar.. hoppas verkligen inte de är det.. håller alla tummar och tår :) hoppas verkligen att det ordnar sig eller att det är en naturlig förklaring till varför du blöder.. att det är rikligare, för alla är inte lika, borde finnas undantag eller hur?! berätta gärna så fort du vet :) men förstår hur du känner dig :/

2009-11-24 @ 15:55:16
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0