Handdukar & tapeter



Idag har varit en sisådär dag. Har mått lite dåligt but i will survive. På eftermiddagen skjutsade jag jimmy till bj, han skulle dricka öl med adde o richard. Då passade jag på att åka till jysk och inhandla handdukar & badlakan. Dom va svarta med lite vitt mönster längst ner. 4 st små sen två badlakan. Ja tror de blir nice i badrummet. Sen åkte jag till morsans kompis gunilla´s jobb (färgaffär) o kikade på tapeter. Hittade några st jag kan tänka mig. Ska kolla vidare nån annan dag. Hitta sjukt snygga till både vardagsrum och sovrum men dom va för dyra =( Ska jag ha en fondvägg i sovrummet och en fondvägg i vardagsrummet kommer prislappen hamna på runt 6000kr och de lägger jag inte ner på en hyreslägenhet! Så jag får nöja mej med dom billigare, men ja tror de blir nice endå ;P


Har shoppat upp nästan hela "lönen" jag fick igår, smart smart nypan! Jag fick iaf annat att tänka på en stund, och fick känna lite lycka över de inhandlade grejjerna för en stund, och de va ju rätt skönt! Nu ska jag ligga här i sängen som vanligt och deppa över livet. Kanske skjutsar ner jimmy o grabbarna på stan sen. Tjaoo!

.:Nyp:.

This is how i feel about my life right now!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0