Hej & hå



Idag har jag hunnit med massor, trots att jag vaknade runt kl 13.00! =/ Jimmy åkte iväg imorse till min farsas jobb för att hjälpa han med lite av av varje, han är fortfarande där, kommer väl hem snart. När han åkt somnade jag om, har drömt en massa mardrömmar om att jag blev jagad o skit =/ Tycker inte om mardrömmar, men det är rätt skönt när man vaknar och inser att de bara va en dröm. Jimmy ringde iaf och väckte mig ur en mardröm kl 13 :) Sen dess har jag bytt till julgardiner, satt upp adventsljusstake, städat upp massa grejjer i mitt rum, satt in typ en miljon sorterade papper i en pärm, dammsugit och nu håller jag på o tvättar. Har även ringt facket och fixat en grejj, plus beställt klipp o färgtid tills imorron ;P SKönt att få saker gjort. När jimmy kommer ska vi åka o handla mat, hämta mitt paket från jotex med handdukar & duschdrapperi :) Sen kanske vi ska åka o kika på sängar, vi flyttar ju om en månad typ :D

Medans jag donade här hemma har takidas nya skiva snurrat i datorn. I love takida <3 Dom har förföljt mig sen 2003, jag förknipar ljusdalstiden med takida, jag är nog inte den enda som gör det :) Helt sjukt bra låtar, jag tröttnar aldrig.

.:Nyp:.




Svårt att välja ut en bra låt när alla är bra,
men idag får de bli denhär ;P



Kommentarer
Postat av: Hedberg

Var på dom i helgen :P skit bra var dom.

2009-12-04 @ 12:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0