Hungrig



Usch usch jag är hungrig hela tiden, jobbigt som tusan. Vaknade inatt/imorse runt kl 05.30 o va svinhungrig. Jimmy vakna och frågade om han skulle gå upp o göra nått att äta till mig. Nää de behövs inte sa jag, jag kan försöka somna om o äta om nån timme ist. Så jag lyckades somna om tillslut, sen käkade jag kl 8 ist.

Inte blir det bättre att jag har ont i käken o kinden från min visdomstand, det gör ont att tugga så då är det ännu drygare att gå hungrig hela tiden. Nej nu ska ja värma lite mat från igår o mätta min skrikande mage. Sen ska jag ut på stan med farmor o hjälpa henne handla kläder. Efter det kanske jag o sötnos åker och städar o tvättar bilen hos farsan i valbo.

.:Nyp:.




längtar tills onsdag. det känns som de komer gå braa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0