Jaaao



Dålig dålig dålig uppdatering, jag vet! Det har väl inte hänt allt för mkt i mitt liv på sistonde. I fredags festade vi loss i bj, vi va några st. Det va skoj skoj ;P Hade planerat att festa på lördagen oxå för jag va bjuden på två fester. Tänkte först ta o kolla på völund smed i kungsgården, sen åka vidare till rössåsstugan i ockelbo där de va halloweenparty. Alla 4 där hemma (i bj) va helt utslagen efter festen i fredags och ingen orkade göra nånting. Så istället för massa party så blev det mys i sängen ist, mkt bättre det :)

Nu ska jag o jimmy ut på en långtrommis med wilma. Byeee

.:Nyp:.




varför ska det va så svårt att blicka framåt på det bra istället för att bara tänka tillbaka på allt gammalt och må dåligt som jag gör. it kills me. and i hate it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0