Jobbat idag



Idag har jag jobbat 10.30-16.00. Jimmy va med mig hela dagen, de va nice. Han har köpt en kolsyrepistol så han roade sig med den hela dagen, men ibland hjälpte han mig o gjorde lite jobb åt mig :) Pistolen krånglade för skotten gick inte iväg som dom skulle så han åkte och bytte pistol till en bättre. Sen krånglade den oxå så han åkte iväg igen. Sen åkte han och köpte måltavlor o så. Vet inte hur många vändor han åkte till köpis med pistolen(pistolerna) men nu funkar den som den ska, tror jag iaf. I förrgår va vi iväg till stigen och sköt på burkar o flaskor, de va skoj skoj :) Måste bara träna upp mig lite, man är ju lite ringrostig i skjutningen för de va ju några år sen man tog jägarexmen ;P

Handlat kläder har jag oxå hunnit gjort i veckan(och idag). Va in på vero moda och köpte byxor och ett linne/klänning (?) förra veckan. Tre par jeans och linnet/klänningen för 780 spänn, billigt billigt. Det va jeansrea, alla jeans för 200kr oavsett tidigare pris. De blev nästan 1000kr i rabatt för mina byxor, me like! Sen idag va jag in på wear it, hittade ett par snygga jeans för 299 spänn och en t-shirt för 299 spänn. Hade nå rabattgrejjs i nå stämpelkort på 150 spänn så det utnyttjade jag oxå så jag fick betalatyp 450 spänn. Nu har jag iaf byxor som jag kan ha! Ska rensa i garderoben o slänga alla byxor som är för stora & aldri används. Hade tänkt att gå till frissan o klippa o färga håret, men nu har jag handlat kläder för dom pengar, typiskt mig =/ Får bli på nästan "lön".

Nu håller jag på o tvättar för fullt. Peace!

.:Nyp:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0