Lunchen & bilresan till mora



Igår va jag o käkade lunch med Sandra på living room i Sandviken. Hon åt sushi och jag åt lax med pressad potatis och nån dillsås. Va riktigt gott. Det va ett jättestort salladsbord också, där åt jag mig typ mätt innan maten kom, hah. Det va skoj att träffa henne o snacka lite, blir ju inte allt för ofta nu för tiden, hon är ju alltid ute o flänger ;P Hon kallade mitt liv som "lilla hollywood", haha. Hon tycker det händer så mkt i mitt liv och att jag är med om så mkt galna grejjer trots att jag bor i lilla viken, hehe. Sen pratade vi om las vegas(vi snacka om att åka dit förut), hon trodde att jag skulle bli mångmiljonär om jag jobbade som typ sällskapsflicka där, en som typ minglar omkring med gubbar och blir bjuden på drinkar. För att jag är blond, har stora bröst o är snygg eller va hon sa, hahah lilla pucko ;)

Nej nej ingen sällskapsflicka eller dansare i las vegas ska jag bli, jag har andra planer i mitt liv :) En dröm håller på att slå in, eller den har redan gjort det, men jag tänker inte dela med mig av den än så länge. Ni får vänta nån/några veckor till så allt går vägen :)

Efter min lunch med Sandra så åkte jag, adde o richard till mora en sväng. Lämnade en grejj till jimmys bror, sen hälsade vi på lite bekanta. Sen åkte vi hem igen. Vi åkte runt kl 13:30 och kom hem runt kl 21. Vi åkte saaben, inte lilla skruttpolon. Det är lite skillnad att åka i saaben, haha.

Nu ska jag duscha, sen blir de kalas hos morfar för han fyller år.
.:Nyp:.







Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja de var de ja tyckte :) att 5 lät mer rimligt hihi.. jag vet inte jag heller om jag har rätt eftersom min mens är 28 ibland och ibland 40 så jag tog 35..någonstans i mitten xD märker vid ul om de stämmer :)



ska ni behålla? :)



jag ska söka kurserna och sen får jag se under sommaren hur de blir :)

2009-11-21 @ 12:19:58
Postat av: Madeilene

åh mitt namn kom inte med xD

2009-11-21 @ 12:20:36
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Malin S

haha de låter ju trevligt att vara sällskapsflicka om man får betalt för de:)

Va härligt att åka till Las Vegas:)De skulle jag oxå vilja. Om man hade pengar då förstås:) Ja du e ju en rätt så upptagen tjej..blir svårt o hinna träffa dig med alla uppbokade dagar du har hehe.

Nu blir man ju nyfiken va de e för dröm du har som håller på att slå in? Tell me!

Va gjorde ni i Mora då?

2009-11-21 @ 14:15:36
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0