Miroi



Har nyss kommit hem från ett möte på stan, miroi. Nå grejjs genom arbetsförmedlingen. Ska dit på fredag igen på personligt möte & sen på måndag på gruppmöte. SUCK! Egentligen helt onödigt eftersom jag redan har planerat min framtid(börjar troligen skolan i jan), men ska jag ha pengar måste jag gå på dedär endå.

Ringde nyss ett samtal oxå. Har ett annat möte på onsdag ;P Hoppas att allt går bra då, men de ska de väl göra för hoppningsvis. Jag har blivit lugnare tack vare telefonsamtalet och min kära gamla vän jessica :)

Nu ska jag kika på tv o vänta tills jimmy kommer hem, han är iväg till sin gamla skola och fixar nånting med saaben. Fälgarna eller va det var. Nu ska jag mysa ner mig i sängen igen och njuta av livet.

.:Nyp:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0