Sandvikenhus



Idag ska vi till sandvikenhus och tacka ja till lägenheten :) Vi va o kikade på den igår o den verkade helt okej. Jag kommer bo skitnära morsan (och brorsan o madde) men de gör inget, heh. Den är på nedre botten så vi har egen ingång plus en uteplats(altan). Nu längtar jag tills i sommar så jag kan plantera blommor o göra fint där, även ett staket ska jag försöka få jimmy att snickra ihop ;P Nya golv tyckte jag hon sa att vi skulle få plus tapetsering i hall och vardagsrum. Jag ska tapetsera om hela lägenheten endå hade jag tänkt, de kommer bli naaajs! Plus är det nya skåpluckor och nya svarta marmorbänkskivor :D Synd att skåpluckorna va typ tråkigt träfärgad och inte gråaktig som jag hade önskat, men man kan ju inte få allt här i världen.

Sorry om jag inte bloggar så mkt nu för tiden, ska försöka bättra mig. Har mått så dåligt en tid nu, har lite olika orsaker som de kan bero på men det tänker jag inte dela med mig till eeer. Bara att hoppas att det ljusnar snart ;(

Nu väntar jag på jimmy så ska vi åka på sandvikenhus en sväng.
Tjoo

.:Nypan:.







Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: ja det var skitkul :) tack tack s mkt



kul med lägenhet :D

2009-11-15 @ 17:48:51
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0