Soffa <3



Jag o jimmy har varit o beställt en ny soffa från tigréns i hofors. Världens snyggaste, o typ världens största, hah. Försökte ta en bild på den men det blev bara mörkt så ni får vänta med o se den tills den levereras i januari. Den är grå-svart i tyget sen längst ner och på "sidorna" är det svart skinn, sen är det två divaner(sånnadär som går ut). Det är massa kuddar i den, på ena sidan är den samma färg som soffan och på den andra är det ett svart tryck typ som blommor eller blomkvistar typ, svårt att förklara :) Den är superskön och huuur stor som helst, haha. Trodde inte att den skulle få plats men jag gick till madde (hon har en precis likadan längenhet) och mätte på golvet för att se att den får plats, och det får den men den kommer att ta upp typ hela väggen. Det blir typ 1,20 kvar, där tänkte jag kanske ha mitt akvarium i hörnet :) Soffan är 3.92 meter lång, nästan 4 meter! ;P

Vi har varit och kikat på soffor i gävle, valbo, sandviken & hofors. Den vi har köpt är den snyggaste soffa jag sett tror jag, o typ den skönaste jag nånsin suttit i :) Där kommer jag att boooo sen. -Längtar-

Den kommer vecka 2 eller 3, det blir perfekt för vi flyttar inte in förräns då. Nya möbler ska det bli i hela lägenheten oxå, allt nytt! Jag har redan hittat det mesta, typ bara köksbord som fattas sen är allt fixat. Sängmadrasser(dubbelsäng) fattas oxå men jag har sett några st så det blir nog nån av dem. Sen måste vi åka o kolla på tapeter nån dag oxå, kul kul.

Längtar som tusan tills vi flyttar. Den 28 dec får ni nyckeln, wiii.

.:Nyp:.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0