Tisdag




Då va det tisdag då. Så va har man gjort idag då. Vaknade rätt sent, runt kl 12. Låg kvar i sängen o hade "morron"mys nån timme. Duschade o fixade iordning mig sen åkte vi på stan. Va in på apoteket o på kicks. Träffade john en sväng. Sen åkte vi på mc donalds o köpte Mc flurry med daim o chokladsås. Sen snurrade vi lite till på stan o nu har vi precis kommit hem. Nu ligger jag o väntar på att kl ska bli 20.00. Då börjar ugly betty, o efter det blir de deperate housewives ;P Tv-kväll med andra ord kl 20.00-22.00 sen får jimmy klaga bäst fan han vill :D

Senast igår sa jag att det är konstigt att jag inte blivit sjuk eftersom jimmy, adde o petra har/är förkylda. Inatt vaknade jag o hade svinont i halsen. Tack o lov har jag inte nå ont nu, de gick över. Ist nyser jag hela tiden o snorar, typiskt =/ Pallar inte att bli förkyld nu, gah.

.:Nyp:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0