Visdomstand



Håller på att få min fjärde(o sista) visdomstand i högra nederkäken. Har inte haft direkt nå problem med dom andra tre som redan kommit, men denhär gör så sjukt ont. Plus tror jag den kommer lite snett ut mot kinden, för min kind är uppsvälld o inflammerad nu. Halva underkäken värker hela tiden, känns som jag fått en fet smäll där. Inatt kunde jag inte sova för varje hjärtslag pulserade i käken =/ Plus kan jag inte bita ihop riktigt eller tugga för det är massa kött ovanpå visdomstanden så det kommer i kläm när jag försöker bita ihop. Aj aj aj de gör så ooooont :( Ser ut som en liten hamster nu på ena sidan =/ Om det inte är bättre på måndag måste jag ringa tandläkaren, fan jag har inte råd. Jag som aldrig har haft ett hål eller nånting i tänderna, typiskt kommer denhär tanden o krånglar nu när man är över 20 & får betala själv =/ Aja bara att vänta o se hur de går.

.:Nyp:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0