Ändrat lite i bloggdesignen



Sådär ja då har man lyckats göra lite ändringar i designen på bloggen. Blev det bättre eller sämre??

Kom hem till mig runt kl halv 11 idag, jimmy skulle till bastfallet o jobba och jag orkade inte följa med. Han skulle egentligen åka iväg vid 9 men vi låg o snoozade typ 40 gånger om för vi va så trött o slö. Hade massa myspys i några timmar ist. Han är så jävla go. Säger så mycket gulligt till mig. Älskar att vakna upp bredvid honom o känna hans mjuka hud mot min och höra hans gulliga kommentarer <3  lycklig

Så istället för att åka med han till bastfallet har jag roat mig med att fixa på bloggen. Nu håller jag på o laddar ner desperate housewives-avsnittet som jag missade i tisdags. Tänkte kika på det och sen försöka hinna med ett avsnitt av andra avenyn. Jag har sett alla avsnitt av andra avenyn och jag ääälskar den serien, sjukt bra ;P Det är så bra för det går att kolla på svt´s web-tv så man kan kika precis när man vill, perfect!

Sen när jag är klar med det så ska jag duscha o göra mig iording för kvällen. Ska till adde i gävle, han har fyllt år o ska ha lite partaj. Krogen skippar jag nog ikväll, jag är helt paaank =´( Men men det visar sig, allt kan ju ändras så :)

.:Nyp:.








Kommentarer
Postat av: Malin S

Riktigt snygg design:)jag älskar ju rosa oxå:) jag vill oxå fixa nån design men vet inte alls hur man gör. Men din design var iaf jättefin:)hoppas du får kul ikväll:)pussar

2009-10-17 @ 14:53:22
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0