Ballerina pepparkaka




Tjohoo. Va nyss på affären o skulle handla lite mat. Fick syn på ballerina pepparkaka, va bara tvungen att köpa den o prova ;P Tyckte de lät lite småmysko men den va faktiskt goood :) Fick bara ta en kaka för jimmy, inge mer nu före maten, du vet va jag brukar säga. Hah sötnosen då, han låter mig aldrig äta gotta före maten, de får ja smaska på efter :) Köpte även "chokladfingrar", dom är asgoda. Hann faktiskt smälla i mig en innan han ryckte förpackningen av mig, hah. Nu håller vi på gör korv, strips o beasås. Är skithungrig så det ska bli gott gott goott! :) Ikväll blir det bara mys framför tv´n, se en film eller så.

.:Nyp:.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0