Det spökar




Det måste ha spökat hemma hos mig inatt o idag. Eller är det ett tecken på något =/ Inatt kl halv 5 vaknade pappa av att min radio stog o spelade musik på toaletten. Han trodde att musiken kom från mitt rum, så högt spelade det. Då gick han upp o såg att det va min radio på toan som spelade musik, så han stängde av den. Grejjen är att radion inte har funkat på fler år typ! Jag har försökt att få igång den flera gånger men det brusar bara, ingen musik hörs. Tror det beror på dåligt batteri eller nått. Och för att få igång den måste han vrida på en knapp. Helt sjukt att den stog o spelade!

Sen idag när jag vägde mig så stog det 666 på displayen. Djävulen eller nå =/ Så nått kommer säkert att inträffa inatt. Nyss när vi gick upp i trappuppgången så luktade det rök i hela trappen, typ brandrök. Skulle inte förvåna mig om det börjar brinna inatt och vi brinner inne. Jimmy bor längst upp, tre våningar. Hoppas det inte händer nått, men lite skraj är jag :/


.:Nypan:.



Kommentarer
Postat av: Malin S

shit va läskigt. Jag som drömde en mardröm inatt oxå om spöken och att vi bodde i ett spökhus. Det hände så jäkla mystiska grejer i huset. Flera från våran klass var med och även du. Hoppas inget hemskt kommer hända då du har fått så mystiska tecken.

2009-10-19 @ 10:32:21
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0