Fullt upp



Idag har jag haft fullt upp. Kom hem för ett tag sen, tog en prommis med madde och hundarna runt stan. Det tog ca en timme. Åkte till ica o handlade för jimmy undra om jag kunde köpa lite gotta tills han kommer hem så vi kan mysa. Jag köpte två olika sorters chips, lösgodis och hans favoritglass ;P Sen köpte jag rosor till han oxå, tänkte överaska lite xtra :) Det verkar som han blir sen, tråkigt tråkigt är så ensamt här :( Jag har även hängt upp all tvätt, den hänger kvar i torkrummet. Får nog hänga där över natten. Snart ska jag diska upp lite, sen vika handdukar och underkläder för dom va torra. Sen ska jag bara mysa här i sängen o vänta på sötnos.

.:Nyp:.












Jag o Terbe roade oss i bilen påväg från skåne-sandviken i somras. Har man långtråkigt så
får man göra det bästa av situationen. Vi hade iaf asroligt när vi fulade oss med hundbajspåsar
som mössa på skallen. Vi va lätt övertrötta oxå. Men road blev vi ;P





Kommentarer
Postat av: Malin S

Shit va mycke piercingar!

2009-10-08 @ 10:24:55
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0