girlsen



I onsdags va jag på fest hos madde. Vi käkade, snacka massa o spelade lite ölspel som vanligt ;P Va skoj att träffa tjejerna igen, de blir inte så ofta nu för tiden. Senare drog vi på karma, jimmy kom o skjutsade dit oss :) De va inte så mkt folk ute, rätt lugnt faktiskt. Men de va skoj endå, de blir ju så kul som man gör det :) När kl blev 2 rinde jag jimmy så han kom o hämtade mig, snäll han :) Jag somnade inte förrän runt 4, sen ringde kl 05:30 för jag skulle upp på älgjakt! fortsättning följer.... 

.:Nyp:.



Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag skulle oxå velat varit med:)ni verkar ha haft askul:)

2009-10-17 @ 21:23:56
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0