Last night



Igår va jag först på födelsedagsfest hos adde i gävle, sen blev de krogen. Hos adde va det skoj skoj. Några man kände igen sen va det mkt nya ansikten. Spelade twister gjorde vi oxå, jag vann, hah! ;P Runt kl halv 12 gick vi till bussen o åkte in till stan. Dom andra gick på hang loose, jag o madde drog på heart breake ist. Hang loose klarar jag typ inte av, bara massa småfjollor där.

Madde bjöd på öl o tequila, det slutade ju som de brukar när jag dricker tequila. Blev rätt aspackad mot slutet =/ Jimmy kom o hämtade mig, madde o johan och körde oss till viken. Nej jag funderar starkt på att sluta festa, de slutar bara i strul endå och det är bara jobbigt jobbigt jobbigt! Sen mår man dåligt dagen efter, jag ligger fortfarande i sängen.

.:Nyp:.





vet inte hur jag ska bete mig, allt verkar ju vara fel hur jag än gör







Kommentarer
Postat av: Jessica

vilka var de från klassen som dök upp då?? :)

2009-10-18 @ 15:03:30
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Christin

Ja den var riktigt tuff :)



Haha, ja.. visst är dom söta? Har dom båda två här nu på varsin sida om mig sovandes :) Såå mysigt =)

2009-10-18 @ 15:53:58
URL: http://christin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0