Mot ånge igen



Tjoho snart drar vi iväg mot ånge igen. Jag kör jeepen upp så får jimmy köra nån liten toyota carina ;P Toyotan ska vi lämna i järvsö, jeepen ska till östavall som ligger nästan ända uppe i ånge. Där vi lämnar jeepen ska vi hämta en annan bil, kommer inte ihåg vilket märke det va, den bilen ska vi iaf åka hem till sandviken i. Som sagt idag kommer våra arslen spenderas i olika bilar heeela dagen o kvällen :S Tur jag har jimmy som tycker om att åka bil och vill följa med mig så slipper jag få så långtråkigt :) Nu ska ja fixa nån mat innan mr J kommer hem från nått möte, sen draaar vi.

.:Nyp:.




Idag blir de ingen tjuvtitt på dagens outfit. Mjukisbrallor och ett linne som har blekts på vissa ställen av klorin i tvättmaskin, hah. Ska snart byta till en t-shirt. Slappa kläder ska de vara när man bara ska åka bil ;P









Kommentarer
Postat av: eva

Inte alls lite!!

Ringer upp sen, så får ni receptet:)

Ta det lugnt efter vägarna när ni ska så långt de kan ha fryst på!!

kramiz

2009-10-13 @ 13:50:24
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0