Slappdag heeela dagen




Igår hade jag som sagt fullt upp. Åkte till farmor & farfar kl tre där firade vi att pappa fyller 50 år idaag -grattis- Käkade smörgåstårta, sen vanlig tårta o drack en hel del vin o öl mm. Va lite seg efter kryssningen men de gick bra att dricka endå, värre va det för jimmy, han va bakis o höll på o spy vid första ölen. Bättre gick det sen iaf. Stannade kvar där till sex halv sju nånting, sen åkte vi till jimmys mamma i gävle och grattade henne. Blev bjuden på jättegod mat, mums mums. Va där till kl 9 nånting, sen fick vi skjuts av hans syrra o uffe till brynäs för där väntade helenas inflyttningsfest. Va där ett tag sen gick vi ut på krogen. Vi gick på hand loose, jag gillar inte det stället egentligen men igår va det helt okej. Sen på kvällen missade jag bussen för idioterna i garderoben inte kan hålla reda på jackorna. Jag fick stå i 15 min o krångla för dom hittade inte min jacka sa dom. Irriterad som fan stog ja kvar o gnällde o sa att om dom inte hittade min jacka NU så skulle ja hoppa över disken själv o leta rätt på den. Då kom vakterna. Tillslut hittade dom den, då va kl en bra bit över 2 och bussen hade gått. Jag ringde morsan så hon kom in o hämtade mig i gävle, snällt snällt.

Idag har vi legat i sängen heeeeela dagen o latat oss. Jag åkte hem en sväng på kvällen o häntade lite mat, plus va jag upp till farmor o farfar och hämtade lite tårta ;P



.:Nyp:.


Kommentarer
Postat av: Matilda

såna mysdagar är också härliga!:)

2009-10-12 @ 03:50:01
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/
Postat av: eva

Tusen tack för precenten o de va jättekul att ni kom:)Önskar er en mysig kväll.

kramiz

2009-10-12 @ 20:45:07
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0