Sooo good



Sådär så har man kikat på film o smällt i sig massa onyttigheter :S Först mat, sen "chokladfingrar", ballerinakakor, tårta & glass. Fasen dehär måste få ett slut innan jag blir en tjockis igen. För träningen har jag ju typ lagt totalt åtsidan nu, inte bra inte bra!

Så va har ja mer gjort idag förutom att typ ätit(?) Började iaf dagen med massa mys i sängen, sen tog vi ett bubbelbad med tända ljus <3 Sen va vi ner på stan och hämtade min silverring som varit inlämnad på lagning på guldfynd. Hoppas den inte går sönder nu igen när jag pungat ut 150 spänn på att fixa den. Sen va vi o hämtade en bil efter högbovägen åt min farsa. Va o handlade lite mat sen har vi inte gjort så mkt mer. Imorron ska vi åka upp till Ånge igen med en bil åt farsan. Plus ska vi lämna en bil åt nån i Järvsö. Så morgondagen kommer att spenderas i bil, gah!

.:Nypan:.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0