Stresssss




Stree stress stress, jag stressar fan nästan alltid har jag kommit på, trots att jag är arbetslös. Hur går det ihop? Vaknade rätt sent, runt 11. Låg o hade myspys med pojken typ en timme innan vi hoppade in i duschen. Käkade lite mat o gjorde oss iordning. Åkte med buicken (bilen vi hämtade igår i ånge) till farsans jobb i valbo. Sen åkte vi till viken igen och hämtade en annan bil och körde den till firman i valbo oxå. Sen till viken igen, gjorde några ärenden. Nu har jag precis kommit hem. Ska göra mig klar för kvällen. Ska till madde på lite partaj. Jekkan, erika, sandra, helena o malin kommer oxå dit, skoj skoj. Senare blir de utgång, åttan eller karma det visar sig.


.:Nyp:.



Kommentarer
Postat av: Malin S

Hde ni kul på festen:)?

2009-10-15 @ 10:54:46
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0