UpdateUpdate



Ska försöka uppdatera lite bättre, iaf idag. Sen kommer jag inte vara hemma förrän på söndag typ =/ Som sagt åkte jag till Sandra Nilsson och firade hennes födelsedag i fredags. De bjöds på god mat o tårta o grejjer, mumsmums! De sjöngs singstar och snackades tjejsnack.. Sen åkte vi till heartbreake i gävle, va ett tag sen man va ut där. Synd att jag inte har bild på min outfit, jag tyckte jag såg rätt het ut iaf och enligt jimmy skulle varenda kille stöta på mig i gävle, höhö.. Jimmy o John kom oxå in i gävle och gick ut på krogen, jag imgicks med dom lite grann där inne. De blev lite strul och vi tog taxi hem till viken runt kl 1. Sen tänker jag inte berätta så mkt mer om natten, men de va iaf lite småkaos och två dörrar blev trasig. Glassplitter ÖVERALLT i lägenheten, varje liten mm. Tavlor gick sönder, massor av glas o muggar då bordet flög iväg över halva golvet, ja det mesta gick sönder faktiskt. Plus att det va blod öööverallt, täckte alla golv, väggar, lite på fönstret, köksluckor, balkongen, datorn, bordet, hela badrummet, ja precis överallt. Det såg ut som nån blivit slaktad där, men det va bara jimmys lilla finger som hade fått sig ett rejält sår. Två väktare kom förbi och undra om allt va lugnt, sen nån timme efter dom åkt kom piketbussen med 4 snutar som ringde på. Men men de va lugnt så dom åkte på en gång, och dom va ovanligt snälla denhär gången. Alla va jättetrevlig. 

Vi gick väl o la oss 7-8 på morron. Vaknade runt kl 12. Jimmys hand va inte fin så vi åkte till sjukhuset. Där fick stackarn sy 4 stygn. Doktorn frågade om det hade blött mkt. Vi sa att det såg ut som nån blivit slaktad hemma, och det kunde han förstå för det hade skärts av en artär i fingret.

Dags att parta lugnare. Grannarna är väl inte alltför glad kan jag tro, men jimmy flyttar ju snart endå så det va skit samma.

.:Nyp:.








Kommentarer
Postat av: Den anonyma morabon : )

Ajajaj, inte bra. Runt din pojkvän blir det ofta strul tyvärr. Hoppas det inte var dig han var arg på : )

2009-10-07 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0