Arlanda



Inatt ringde jimmys telefon runt kl 05! Det va john o alex. Dom satt på arlanda och skulle med ett plan utomlands, och alex hade glömt passet! Gah. Dom undra om vi kunde möta upp johns mamma utanför dom och hämta passet. Sen åka till arlanda med det. Snäll som jimmy är ställde han upp, och jag följde med som lite resesällskap. När dom ringde va hans mamma i uppsala (hon hade skjutsat dom till arlanda), och hon skulle åka till sandviken, hämta passet o ge oss det. Sen skulle vi åka till arlanda, och vara där runt kl 7 för då skulle planet gå. Snacka om tidspress! Lite efter 6 kom hans mamma o lämnade passet, sen drog vi till arlanda fort som satan. Vi låg över 200 typ hela tiden, och man hade nära döden upplevelser ibland. Svenskar kan fan INTE köra bil, det är bara jävla idioter på vägarna. De fick jag helt klart för mig idag. Helt sjukt hur störd folk är när dom kör. När man ligger i omkörningsfil behöver man inte köra i 110 km/h. Och när man ser en bil komma i full fart kör man INTE ut framför den! Ja vet inte hur många de va som gjorde det, o jag ville skjuta allihopa.

Vi kom fram runt kl 7 till arlanda, lämnade passet o sen åkte vi hem, denhär gången åkte vi lugnt, o det va skööönt. Dom hann iaf med planet, tur va ju det.

Nu ska jag duscha, sen fixa lite grejjer som måste göras. Peace and love.

.:Nypan:.



Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: hehe låter bra det ;) jag ska kika efter ngt datum som sagt men i slutet på september borde passa va? då hinner fler kolla läget och så hehe!



tuuuur att ni klarade er utan skador :O hahah :P och tur att ni hann ner hehe

2009-09-01 @ 16:26:00
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Roothie

Det är inte så att det är dom som ligger i 200 typ hela vägen till arlanda som borde kallas idioter? :P



haha, men jag förstår att ni hade rätt bråttom med den tidspressen! ;)



2009-09-04 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0