At work



Sitter på jobbet, har käkat en macka till lunch. Imorse va jag uppe kl 8, skulle iväg på en grejj kl 9. Det gick finemang, happyhappy ;P Efter det drog jag hit.. Få se hur länge jag jobbar idag, några timmar till iaf.

Igår tränade jag på min orbitrek igen, 30 min. Sen gjorde jag 100 situps. O efter det gick jag ut med wilma runt stan, de tar typ en timme. Efter det åkte jag med jimmy till bastfallet för han skulle sälja sin skoter, den har stått där över sommaren. "Nu har jag blivit av med en ögonsten, nu har jag bara en ögonsten kvar" sa han o kollade på mig när dom åkte iväg med skotern, sötnosen då :)

Nej tillbax till arbetet! Ha en bra dag i solskenet.

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0