Bankomatkort



Mitt bankomatkort är bortaaaa, vet inte vart det har tagit vägen. Kollade på internetbanken och senast jag handlade på det va i onsdags. Jag va ut på eightball då, och jag vet att jag hade det i jackfickan efter det. Har letat överallt förutom i jimmys bil, ber till gud att det ligger där.

Idag har jag inte orkat gjort nånting, jag ligger fortfarande i sängen. Ska försöka pallra mig upp nu. Försöka göra nått åt hårfan, och kanske ta bort sminket från igår o ha på nytt? Sen skulle jag behöva äta nått oxå... JAG ORKAR IIIINTE,gah.. Livet suger, jag orkar ingenting längre.. Fryser gör jag oxå. Ska ta ett bad med jimmy sen, han är o jobbar o undra om jag ville ta ett bad sen när han kommer hem. Det är alltid mys. Han tänder alltid ljus, har massa skum, sen brukar vi ta en cigg eller två i badet oxå, me liiiike! :) He´s my romeo <3

.:Nyp:.









men jag tycker fortfarande jobbigt att jag är helt borta ur din värld.. du kan ju åtminstonde höra av dig och berätta varför... gör ett avslut så jag vet!






Kommentarer
Postat av: Malin S

läskig bild...

2009-09-06 @ 18:41:17
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0