Besök från norrland



Stress stress stress, idag har jag stressat hit o dit. Har vari i gävle tre gånger, snart ska jag dit igen. Har varit o kollat på möbler(igen). Nu har vi tagit alla möbelaffärer i hofors-sandviken-valbo-gävle. Har hittat en annan soffa vi ska köpa istället för den i valbo. Vi hittade fler st som vi ville ha på tigréns i hofors, dom har sjukt mkt o snygga möbler. Måste bara vänta o se vad vi får för lägenhet så vi vet hur stor soffa vi kan köpa ;P Sen va vi in på biltema i gävle oxå, och en annan bilaffär.

Sen har vi varit i valbo. Dammsög bilen som va sjukt skitig trots storstädningen i förrgår =/ Nu har vi kört ca 70-80 mil sen vi köpte våran pärla, och de va i måndags(!)

Sen kl sex åkte jag o hämtade Malin(sveddan) i gävle, hon kom hit idag o åker imorron :) Drog hem till viken, gick ut på prommis med wilma runt stan. Sen hem till jimmy. Hann vara här i nån timme sen skjutsade vi in jimmy o två kompisar till gävle, dom är ute o super.

Nu har vi precis kommit hem igen. Ska åka o hämta dom från krogen runt två inatt. Kanske blir efterfest här, så ska jag o Sveddan supa till hade vi tänkt.

Nu ska jag slappa lite framför tv´n, äta lite gotta o dricka kaffe ut min nyinköpta fina mugg :D Varför blir kaffe så mkt godare när man dricker ur en fin mugg??

.:Nyp:.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0