Bilägare! ;P



Då va man bilägare då, iallafall är halva bilen min. Jag o jimmy har köpt en liten svart VW polo idag, hah. Han skulle kolla på en annan bil, sen när vi va där o kika så såg jag denhär o blev sugen på den. Jag har alltid velat haft en röd eller svart liten golf, och denhär ser ut som en sån. Eftersom den va lite dyrare än den vi först skulle kolla på så bestämde vi oss att köpa den gemensamt, så vi betlalade halva var. Jimmy har ju en fin saab men de blir för dyrt att ha den nu när våran ekonomi inte är den bästa, så vi har ställt av den så den står i bastfallet nu tills vi blir lite rikare. Nu får vi ragga runt i lillpolon ist ;P

Jag lägger in en bild på den sen när vi fixat iordning den. Vi ska polera den, snygga till listerna, städa den, sätta på toning så bakrutorna blir tonade. Idag satt vi i en annan klädsel för den som va är skitful, blå och lila(!) Nu är den svart & grå ist, mkt snyggare ;P Sen har vi pratat om att kanske sätta rosa stripes på bilen, och rosa inredning :D Hahah meee want to! Jimmy skiter i vilket säger han, bara han har nått att frakta arslet i :) Sen ville han sätta såndär tejp i fram o bakrutan där de står en text. Han ville att de ska stå Jimmy i bakrutan o Sandra i framrutan, vi får väl se hur de blir me den saken ;P Men kanske kanske får jag en svart o rosa bil ,de skulle ju va gryyymt ;P

.:Nyp:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0