Byta piercing



Håller på o jävlas just nu med att byta piercingsmycke i läppen. Hade ju tänkt att ha en stav(labret) där, men har blivit sugen på att testa att ha en ring ist. Köpte en ring idag på stan o nu håller jag på o byter. Höll på som fan innan jag fick bort kulan. Tog fram verktygslådan o grejjade med en tång, men de funka inte. Det slutade med att ja tog hammaren o slog på smycket, då lossnade kulan.

Nu får jag inte tillbaka kulan,de är ju skitsvårt! O jag som har världens sämsta tålamod, gah ja blir galen. Jag får vänta tills bejbi kommer hem så får han hjälpa mig ;P Passar jag inte med ring i läppen så ska jag testa att ha ringen på ett annat ställe, har funderat på att testa ring där ist för min stav men de verkar ju lite obekvämt ;P Well well de ordnar sig, bara att testa o se.

Nä ska försöka lite mer nu sen ger ja upp.

.:Nyp:.




Kulan ska lixom tillbaks mellan själva ringen, men det är svåååårt, gah!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0