good hairday



Idag har jag en bra hårdag, tack o lov. Det är inte ofta det inte. Det blev bra på en gång typ när ja grejjade me min plattång o volymtång ;P Gick upp kl 8, duschade o har precis gjort mig klar... Ska iväg me jimmy snart o kolla på en bil han kanske ska köpa.

Igår skulle jimmy va lite gullig när ja satt i sängen o fixade mig framför spegeln. Han böjde sig mot mig o sa jag älskar dAAAAAAAJ HEELVETE FAAN AAAA... sen sprang han iväg skrikandes. Min plattång låg i sängen som jag nyss hade använt, typ 200 grader varm =/ Stackarn.. Nu har han fula brännmärken på armen o skinnet har lossnat lite.. Sen för några veckor sen skulle han ge mig en puss när jag stog vid spisen o vi hade lagat mat. Då böjde han sig fram mot mig o skulle pussa mig, då skrek han oxå mig rätt i ansiktet. Då la han handen på en platta som vi nyss stängt av =/ Stackarn. Det är nått med mig och bränder. Ska berätta lite i ett annat inlägg om lägenhetsbränder, tvbränder, husbränder o grejjer. O nej jag är INGEN pyroman!

.:Nyp:.



Här ser ni lite utav dagens outfit. Asskön lite längre tröja från cubus. Sen svarta sköna stretchjeans med dragkedjor utanpå längst ner på benet. Dom är köpt i dalarna nån stans. Sen ser ni lite hur mycket jag gått ner i vikt :) Jag blev glad när jag ställde mig på vågen igår. Har inte vågat gjort det på några veckor nu för jag har ätit massa skit o känns mig tjock o det har kännts som jag gått upp i vikt nu på sistonde.. Men igår efter lite "bantning" igen så vågade jag. O jag vägde ännu mindre nu än tidigare fast jag trodde jag skulle väga fler kg mer pga mitt fettande me mat o godis på slutet ;P Jag går sakta men säkert ner mot min målvikt :) Fast igår åt jag lite chips, dumt dumt. 






Kommentarer
Postat av: Jessica

shit, hur mycket mer ska du gå ner då??! en annan har ju 20 kilo kvar, haha, så om ni kommer upp får du inte få en shock, okay!! de är asjobbigt, fy fan..!

2009-09-21 @ 10:05:16
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Malin S

När jag träffade dig i Ljusdal i helgen så var du ju jättesmal. Nu räcker det väl med bantningen. Det var iaf jättekul att få träffa dig:) Jag själv måste gå ner en massa kilo oxå. Känner mig som en fet köttbulle.

2009-09-21 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0