Hundvakt




Idag jag iväg o vara hundvakt åt lilla wilmis. Farmor & farfar ska iväg till några bekanta på middag, o eftersom wilma inte kan vara själv så får jag ställa upp :) Jimmy ville joina mig som sällskap. De blir väl en långprommis senare ikväll, annars blir de väl bara att sitta där.

Igår låg jag bakis o sliten heeela dagen. Vi låg o kollade på "mäklarna", alla 12 avsnitt, sen kollade vi på två avsnitt av idol. Gick endast mellan sängen o toan, sen åkte vi o köpte pizza på american take away. Ibland får man vara riktigt slapp faktiskt :)

Har precis varit på arbetsförmedlingen, lära få en påskrift så man får lite pengar av försäkringskassan ;P

Ha´t bra allihopa

.:Nyp:.





Love :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0