LdB




Sprang in på lindex för några dagar sen och gick förbi en hylla med deodoranter. Jag som har nå fel o måste lukta på allt öppnade en rosa LdB-deo o luktade på den. Gaah den luktade sjukt gott så jag va tvungen att köpa den. Jag har en hudkräm från LdB som luktar typ exakt lika, nam nam! Det luktar så gött under mina armar nu så jag vill gå o lukta där hela tiden, men de skulle ju se lite sjukt ut så de går ju inte. Läste även på deras hemsida att dom kommer med höstens & vinterns body souffléer nu. Såhär står det om de;


LdB Perfumed Creamy Body Soufflé är fluffiga, vispade kroppskrämer som kan användas istället för parfym. Namnet soufflé kommer av deras konsistens som är krämigare än lotion och fluffigare än kräm. Purple Clematis, Pink Orchid och Red Rose är blommiga och lite dramatiska dofter som passar till höstens och vinterns alla fester.



Måste dit o lukta på dom o se om nån passar mig. Kan ju hoppas att den rosa luktar lika som min hudkräm o deo, då köper jag den direkt ;P

.:Nyp:.



Nam nam luktar asgott!


Om nån lukt passar mig antar jag att de blir den rosa, de brukar ju va så i dom flesta fall.









Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag älskar oxå LdB! Dom luktar ju så himla gott!

2009-09-05 @ 14:27:30
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0