Polisrazzia



I onsdags när jag o jimmy va i sätra i gävle så kom polisen o stoppade oss, två civilbilar och sen kom även en polisbil. Dom gjorde razzia mot oss, helt sjukt! Jag pressades i förhör skitlänge i en av bilarna, snutgubben va skitarg o skrek att jag ljög o prata skit o bla bla bla... Jag fick inte prata med jimmy nånting.. Dom letade igenom hela bilen efter knark, även min väska, min telefon, MIG, ja allt. Sen kom en schäferhund dit o gick igenom bilen.. Dom hittade ingenting, ofcource! Vi blev släppta tillslut efter många om och men. Fan va drygt de va att sitta i ett jävla förhör med poliser som inte tror en, som skakar skriker åt en, härjar att man ljuger o ska berätta sanningen och går igenom alla ens saker och sen säger att dom ska visitera mig ända in på kroppen... När vi blev släppta nöp ena polisen mig i kinden o armen och sa att jag va en lurig liten sak som inte gick att läsa av så bra, så då vet dom det tills nästa gång. Vadå nästa gång, HALLÅ!!

Jaja tänker inte dela med mig så mkt mer av den händelsen, men men nu vet ni lite mer vad som händer i mitt liv. De va iaf en jävla upplevelse, kändes som jag va i en film.. Aldri mer, fyfan de va hemskt! O de jobbigaste va att inte ha en aning om va jimmy sa till dom när ja skulle svara på frågor, gaaah blir tokig när ja tänker tillbaka, aldri aldri mer...

.:Nyp:.


Jag hatar polisen.. Knäpp allihopa o är dryg som fan..

  


Kommentarer
Postat av: Malin S

Shit va jobbigt. Var det på natten lr? Jag skulle bli livrädd om dom gjorde så på mig:(

2009-09-05 @ 14:29:57
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Sandra

men whooooot?!

2009-09-05 @ 18:39:05
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Nypan

Nepp de va kl tre på eftermiddagen ungefär..

2009-09-06 @ 11:05:34
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0