Sjukt festsugen



Är sjukt festsugen. I helgen ska jag festa, jag vet inte vart än bara. De va tal om nån stuga uppe i hudik eller nå sånt. Blir de inge sånt drar jag på krogen i gävle. Blev tillfrågad av Sandra i veckan, är sugen som fan. De va länge sen ja va på krogen. Visst karma har man ju varit på en del men fan de stället suger ju kuuuuk.

Tänkte lägga upp lady gagas låt love game här på bloggen som är en sjukt bra partylåt o gör mej på festhumör, men dom har gjort nå på youtube så det går fan inte =/ Får bli denhär låten ist, så jävla bra ;P




Så sjukt braaa låt. Finns nog ingen som får mig på bättre partyhumör. Vet inte hur
många gånger denhär har spelats i bilen genom våra resor genom sverige i sommar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0