Soffa



Har varit ute i lite affärer o kikat idag. Va in på en möbelaffär i valbo och hittade en soffa som jag bara måste ha! Både jag o jimmy fastnade för den direkt. Vi har kollat på mycket soffor men inte hittat nån bra än. Denhär va snygg, rätt färg och huuur skön som helst. Nu är de bara att börja skramla så vi kan åka o köpa den snart :D Vi ska även leta lägenhet. Jimmy ska säga upp sin lägenhet i bj snart så ska vi leta nå eget kanske.



Den är mycket snyggare i verkligheten. Priset är nedsatt
från 18000kr till 16000kr. Den ska bli min min min!





Kommentarer
Postat av: Malin S

Men jisses va dyrt! Skulle aldrig betala 16 000 för en soffa. Finns ju fina soffor som är bättre begagnade:)

2009-09-15 @ 23:42:55
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0