Träningen idag

 



Idag har jag tränat, precis som jag lovade igår. Jag har stått 30 min på orbitreken. 100 situps. Sen 25 min med vibroshapen. Ska nog gå ut o gå en timme snart. Ensam, med musik i öronen... Ja så får de nog bli! Måste ut o rensa tankarna lite...

Jag fick iaf i kulan i piercingringen, eller jag o jag. Jimmy kom hit så fixade han det. Med två tångar(tänger heter det väl om man ska hålla på o märka ord) samtidigt höll han på med läppen min, hah. Jag trodde jag skulle mista hela jävla läppen, men de gick bra ;P Nu sitter ringen här, det känns helt okej.











Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahaha, pracis va jag menade ;) dom där ringarna är ashårda i början, när man fått bort och dit den några gånger blir de lättare. krångliga som fan! Hoppas allt är bra med er iaf!

>Vet inte om de blev någon komentar förut, men jag skrev iaf om att de va mysigt att ni ska leta nåt eget boende :) de låste sej å hll på när jag skrev, så jag vet inte om du fick den eller inte.

2009-09-15 @ 16:10:03
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Jessica

btw, du har blivit så smal så man blir ju nästan tårögd..! ;) och AVUNDSJUK så det skriker om det!!!! hahha. kanske därför de kommer tårar? hmm, värt att fundera på...................

2009-09-15 @ 16:14:39
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Malin S

Jag håller med Jessica. Du har blivit väldigt smal. Önskar jag kunde bli lika smal oxå men mitt lata beteende och mitt sockersug tar tyvärr över. Blir såå avundsjuk på dig:)

När jag piercade tungan och skulle byta sen så satt dom oxå stenhårt fast. Jobbigt. Men när man väl fått loss dom så går det ju bättre sen:) Ha en bra kväll!

2009-09-15 @ 23:41:01
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0