Tvätt & Städning





Idag har jag vari ute i rännt lite med jimmy, han har fixat lite ärenden. Sen har vi vari i tvättstugan, tvättat 6 maskiner tvätt. Sen har han städat hela lägenheten (dammat, dammsugit o torkat golv). Även diskat och plockat iordning i ett skåp i köket. Jag fick inte hjälpa till så jag har legat på soffan o läst en gammal kompis blogg, hon har fått barn nyligen. Fasen jag är så sugen på barn. Trodde jag va gravid nyligen, men testet va negativt. Antar att de får vänta lite till, men man vet ju aldri va som händer. Jimmy blev besviken att det va negativt, jag vet inte vad jag blev. Både besviken och glad på samma gång. Men de va lika bra att de va som det va, antar jag.. :)

Ikväll ska jag nog ut o gå med madde o våra hundar. Sen ville jimmy kanske festa (?) John fyller år. Vi få la se hur de blir.

.:Nyp:.




2 månader utan ett enda ord...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0