Varm dusch



Kom hem från jobbet runt kl 16. Tog en lååååång o vaarm dusch. La mej i badkaret o slappnade av, fan va skönt de va. Vet inte hur länge jag låg där, över en halvtimme iaf skulle jag gissa på. Nu ska jag fixa mej, sen åka till jimmy, o sen åka hem igen o käka mat me morsan o farsan. I helgen blir de lugnt tror jag. Festade hårt i onsdags, låg i sängen till kl 19 på torsdagen(igår). Känns som jag behöver ha lite viiila. Men men planerna kan ju ändras fort, de har dom ju gjort förut.

.:Nyp:.




Måste fixa håret, men det är ju så trööökigt. Roade mig lite med camen ist.. Men nu måste jag ta tag i hårhelvetet! Peace!









Hah palla alla fulbilder på mig, men men orka bry sig. Jag bjuder på det.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0